PŘEDSEZÓNNÍ VÝPRODEJ: sleva 30 až 50 % na veškeré zimní oblečení - na lyže, skialpy i do města. pánské slevy / dámské slevy

Výměna zboží

Nesedí Vám velikost nebo jste vybrali špatnou barvu? Nevadí, vše rychle a bez starostí vyměníte. Zboží, které nejeví známky používání, můžete vyměnit do 30 dnů od obdržení zásilky.

Zboží zakoupené v období od 1.11. do 31.12.2024 můžete vyměnit nebo vrátit až do konce ledna 2025! Výměna a vrácení zboží platí pro všechny produkty zakoupené na e-shopu včetně osobního vyzvednutí objednávky na obchodě Tenson Point Pankrác. Platí všechny podmínky jako u standardní výměny zboží nebo vrácení zboží, pouze se prodlužuje lhůta do konce ledna 2025.

Máte dvě možnosti, jak zboží vyměnit:

1) Vrácení + nová objednávka

Nejrychlejší a nejsnadnější výměna bez starostí

Jedná se o nejrychlejší možnost, jak zboží vyměnit. Můžete si takto objednat i více variant a můžete tak různé velikosti porovnat. Zboží vrátíte až budete mít čas. Peníze za vrácené zboží posíláme obratem po obdržení zásilky.

✓ Doporučujeme

  1. Vraťte původní objednávku dle instrukcí na stránce vrácení zboží.
  2. Objednejte si nové zboží.
  3. Peníze za vrácené zboží vracíme do 3-5 pracovních dnů (od přijetí zásilky u nás).

2) Výměna kus za kus

Pouze výměna velikosti, strany, délky, atd. u stejného produktu

Výměna trvá déle než při vrácení a novém objednání. Zboží automatický zasíláme stejným dopravcem na stejnou adresu (případně výdejní místo) jako původní objednávku. Balíček s vyměněným zbožím bude na dobírku 100 Kč (dopravné), v případě využití Zásilkovny při vrácení zboží bude dobírka 175 Kč (dopravné 100 Kč + Zásilkovna 75 Kč).  Výměna obvykle trvá cca 4-5 dnů.  Nemůžeme Vám garantovat dostupnost varianty, kterou požadujete. 

Jak postupovat?

  1. Doporučujeme na e-shopu zkontrolovat dostupnost požadovaného zboží.
  2. Vyplňte formulář pro výměnu zboží.
  3. Nepoužité zboží zabalte do krabice.
  4. Zabalený balíček odešlete přes Zásilkovnu, kde nahlásíte kód 99878651 a své jméno jako odesílatel (pro identifikaci zásilky při příjmu). Jak to funguje?
    1. při použití jiného dopravce zašlete na adresu Salming ČR s.r.o., Areál ZŠ Hostivař, Kozinova 1000, 102 00 Praha 10
    2. zboží můžete také vyměnit v našem obchodě Salming Praha Pankrác.
  5. Po obdržení zboží obratem zašleme nový, Vámi požadovaný, produkt. V případě, že by zboží nebylo skladem, budeme Vás kontaktovat.

Zásilkovna - jak to funguje?

Jednoduše odnesete balík na jakékoliv výdejní místo Zásilkovny ( seznam poboček zde), kde obsluze nahlásíte, že si přejete odeslat zásilku na kód 99878651 a své jméno jako odesílatel (pro identifikaci zásilky při příjmu). Není potřeba vypisovat adresu, štítek s adresou vytiskne a nalepí obsluha výdejny. Vy obdržíte potvrzení o předání zásilky. 

Výměna zboží v obchodě Salming Pankrác

V případě výměny osobně v našem obchodě doporučujeme rezervaci zboží novou objednávkou na osobní odběr. Vyčkejte na informaci, že je objednávka připravena k vyzvednutí. Při vyzvedávání objednávky vrátíte původní zboží a na pokladně Vám bude odečtena hodnota vráceného zboží od nového.


? Kompletní informace o vrácení/výměně najdete v obchodních podmínkách

TIP: Automatické předvyplnění formuláře údaji z objednávky.  do svého účtu a v přehledu objednávky klikněte na tlačítko vyměnit. Pro neregistrované objednávky můžete využít přihlášení pomocí čísla objednávky a e-mailu na přehledu objednávky pro neregistrované.

Copyright © 2020 TensonStore.cz

Created by